It's You!

Monday, April 5, 2010

SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana ...


Salam,

Saja..gatal tangan nak try
mana tau En Ben mahu jelajah & terjah blog aku ni
mula2 malu gak nak turut serta dalam jelajah En Ben ni
malu sebab nanti En Ben komen yang 'kaw-kaw'
tapi at last aku memberanikan diri untuk diterjah
kerana

1. Nak blogger len tau tentang kewujudan kniedaz.blogspot.com nih
2. Nak tau apa komen En Ben tentang blog aku ni..boleh gak tambah tolak apa
yang perlu

3. Nak tambah kenalan blogger, nak juga baca blog2 lain yang berbeza genre
4. Tipu kalau tak kerana nak up trafik ^_^

Setakat itu je yang aku leh bagitau kat sini.
sebagai blogger yang boleh dikatakan baru saja aktif, banyak benda yang aku kena belajar
Sesiapa yang mahu blog mereka dijelajah, bolehlah g ke blog En Ben...

Nota : (menulis dengan muka terasa tebal...belum kena komen & kritik nih..hehe) tapi sebenarnya tak kisah pun kena komen, janji membawa kebaikan....

5 comments:

  1. ok wat kontest ni..si ben tu kan fofular..mintak tempias skit..hehe

    ReplyDelete
  2. hemy ~ hehe..tula..mana tau lepas ni ramai blogger mai jenguk blog akak..ngeee

    ReplyDelete
  3. teruskan berblog..saya pun baru...(3bulan berblog..banyak yg tak berapa nak faham tang blog nie...)
    apa pun selamat berblog..ayu follow blog awk

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...