It's You!

Friday, April 16, 2010

Spageti

Salam,

Sekarang ni aku sedang berblogwalking kerana student tak ramai di dalam library. Suasana pun senyap sunyi je (maklumlah library) so dengan bestnya aku berblog dan mencari2 idea sambil ushar2 buku yang nak dibaca (silalah jeles kepada saya jika anda pun ulat buku seperti saya ^_^)

Tengahari tadi (ekceli kul 10 lebih) aku telah terasa lapar kembali (pagi makan dua keping roti bakar sapu marjerin + cheese). Tengok dalam almari ada spageti (aku suka beli spageti dan adik-beradik spageti sbg stok. Larat nak makan megi? Dulu hantu megi tapi skang hantu spageti)

Dalam peti ais pulak adalah sawi cina ngan cili padi. So lapar dan malas punya pasal, aku wat Spageti Hot Hot Hot pasl aku buh cili padi punya banyak (aku hantu cili padi). Ni sure orang len tak ble makan sebab sangat pedas, hahaha...Takpelah..janji aku kenyang.



Habis aku kerjakan sorang-sorang, maklumlah kat umah takde orang hehehe


Petang ni ujan pulak. Dah rasa lapar balik. Tunggu 6.30 petang baru leh rehat. Sekian, berita melaporkan.

8 comments:

  1. huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sampai hati akak buat dni lapo.. mau spageti skang gak.. hentak2 kaki macam budak.. mau mau mau huaaaaaaa mau makan! :'(

    ReplyDelete
  2. dini ~ ala..spageti gondol je..tak sedap pon hahaha

    ReplyDelete
  3. mak su ~ biasa2 aja..tapi kalau lapar bedal gak

    ReplyDelete
  4. mohon maaf..tersilap pula..ku ternampak silap..'ujan' --> 'ujian'..XD

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...