It's You!

Monday, December 3, 2012

Awal & Gift

Salam,

Pagi ni, hari ini dalam sejarah, saya sampai di ofis jam 6.40 pagi. Memandangkan MIL dah balik daripada menunaikan haji, so dia bawa la kereta dia ke tempat kerja. Kereta saya masih lagi berada di bengkel..mungkin dua-tiga hari baru siap so pagi ni saya tumpang hubby ke tempat kerja. Itu yang jadi awal teramat sangat tu.

Masih gelap ketika saya sampai di UiTM. Hubby siap suruh saya tunggu kat kedai mamak di tepi Laman Perdana sebab takut saya jumpa dot dot dot kat dalam library. Tapi saya ok je..sampai buka surah Yassin..habis saya baca...lepas tu, dengar ceramah Ustaz Kazim Elias kegemaran saya sambil menjahit..


Pagi ni dapat buah tangan dari Beijing. Big bos gi melancong ke Beijing bersama ahli persatuan wanita UiTMPP. Saya pun ahli juga tapi tak pi sebab sapa la nak tengok-tengokkan anak-anak yang masih kecil. In shaa Allah, bila anak-anak dah besar, boleh la saya ikut ahli persatuan berjalan sakan.

Terima kasih bos, boleh isi barang mekap..hehehehe


Okla..nanti cerita lagi...pagi ni sibuk dengan buku-buku yang baru sampai, invois-invois yang perlu dihantar ke Bendahari dan menyimpan segala resit-resit, penyata, borang dan lain-lain ke dalam fail yang sepatutnya. Maklumlah....hujung tahun dah ni. Sebelum ke tahun baru, semua kena selesaikan.

Selamat bekerja!


9 comments:

  1. ooo..awak keje kat library eh...bestnyaaa..saya memang kalau boleh nak sangat keje kat library..boleh dekat ngan buku2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..ye..saya kerja kat library...best sangat!

      Delete
  2. Kakcik pun selalu sampai awal di pejabat. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sampai awal takpe kan Kakcik...rileks je...hehe

      Delete
  3. gambar putrajaya tuh saya ska menarik..beg pun sy suka...comey...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ummu,
      Itu gambar di dalam UiTM Pulau Pinang, bukan Putrajaya...tapi cantikkan? ^_^

      Delete
  4. naper kete masuk bengkel, ke wak yg tertinggal keteapi nii.. iHIIkks

    ReplyDelete
  5. baru izan tau akak keje kat uitm. sblm ni ingatkan kat usm. ada sorang anak sedara hubby belajar kat sana.... cantik hadiah beg tu kak.

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...