It's You!

Thursday, December 13, 2012

Bangun Harimau Bangun

Salam,


Awal pagi sampai ke ofis, sambil makan roti cicah sambal tumis, saya dengar lagu Bangun Harimau Bangun. Lagu bola yang ini adalah lagu favourite saya. Bila dengar lagu ni je rasa semangat berkobar-kobar. Biasalah ...semangat tu kena ada selalu apatah lagi malam ni Harimau kita dan menunjukkan belang dan taringnya ketika bertemu Sang Gajah. Rasanya perlu bawa cik Tikus la...kan Gajah takut pada Tikus.... (ye ke?)

Layan la dulu lagu ni. Sambil kemas-kemas meja dan buat persiapan untuk tugasan hari ni. Tak lama lagi dah nak masuk tahun baru. Saya berkira-kira nak mengemas meja kerja saya yang sudah nampak serabut ni. Nak mulakan tahun baru dengan suasana baru yang lebih kemas, teratur dan nampak "fresh".



Nota kaki : Suka pulak tengok Farizal Marlias ... semoga dia terus cemerlang menjaga gawang Harimau Malaya. 

4 comments:

  1. semoga berjayalah hendaknya harimau malaya yer..jgn gentar ngan sang gajah wpun besar ..

    ReplyDelete
  2. tu laa majulah sukan tuk negara yee.. ehHHee

    ReplyDelete
  3. semoga kejayaan menjadi milik Malaysia!

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...