It's You!

Friday, January 18, 2013

Its An Art

Salam,

Cuba teka






Apa ni?






Agak-agak boleh teka tak?
Kalau tak boleh...saya bagitau












Ini ialah


RGB Colorspace ATLAS
Dihasilkan oleh Tauba Auerbach

Ia merupakan atlas cetakan warna RGB yang paling mungkin ada 
Boleh bayangkan berapa banyak warna yang ada?
Yang ini mungkin baru sedikit yang manusia boleh tangkap
Mesti ada lagi warna yang mata kita tak dapat tafsirkan dan zahirkan semula
Tapi tabik la kat designer/artis ni.




5 comments:

  1. Uih..ingatkn kiub rubik warna warni td..buku rupanya..wah..cantik2..

    ReplyDelete
  2. WOW....tu je yg kak boleh sebut

    ReplyDelete
  3. tejokut den..

    kak,kalau lah aku ingat, ni blog librarian, dah lama aku teka buku! hahaha

    kueh

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...