It's You!

Saturday, January 12, 2013

Penat

Salam

Hari ni..rasa gatal tangan nak ubah sofa kat ruang tamu. Kerah si Danial tolong angkat sofa. Ingatkan tak kuat, rupa-rupanya larat. Bila kita puji-puji dia...dia senyum-senyum kambing pulak. Dah siap ubah dan mop lantai. Rasa best je sebab nampak lain. Mr Hubby takde kat rumah..dia hantar Danish gi kelas Ko-ko kat sekolah..mungkin tunggu sampai Danish balik kol 12 nanti. Hari ni masak simple je. Semalam mak masak tomyam ada lagi..tinggal perangat je. Lepas tu nak goreng telur dadar dan buat sambal tempe dan kentang...siap dah...boleh rileks lepas ni.

Tinggalkab korang dengan dua gambar semalam di Kuala Muda. Cerita Kuala Muda nanti saya buat..selamat berhujung minggu!



2 comments:

  1. view yg cantik. kadang2 malas nak kemas rumah sebab keadaan ok tu kejap je. penat tak hlg lg dah bersepah semula. adoiii la...

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...