It's You!

Wednesday, January 2, 2013

Workspace

Salam

Di sini
Untuk setahun lagi
Kalau tak ada reshuffle


Nota kaki : Mood mengemas pagi tadi..habis semua benda di atas meja berubah tempat, pelbagai benda dibakulsampahkan, ada juga yang dikotakkan...untuk memberi ruang kepada benda baru mengambil tempat. Kalau masih lagi di sini..kalau kena tukar department, maka, semuanya akan kuangkut jua..


10 comments:

  1. Santiknya tempat kerja! Mcm ni baru seronok nak buat kerja kan? Ada sumber inspirasi depan mata..

    Tp klu dh start 5S nanti, habis semua kena simpan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu..5s nanti semua benda kena ada rumah dan tempat parking hehe

      Delete
  2. kemas nya ...
    cantik lak tu..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih...bila kemas dan cantik barula mood kerja dtang hahaha

      Delete
  3. wah, byk koleksi gambar anak anak di atas meja..pemangkin semangat masa bekerja..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh jadi pemangkin...boleh juga jadi penyebab berangan....hahahaha

      Delete
  4. kemas nampak workstation awak...cayalah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak suka meja semak ummu....rasa tak selesa je kerja....hehe

      Delete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...