It's You!

Wednesday, January 30, 2013

Perhimpunan Apakah Ini?

Salam,

Pagi ni ada Perhimpunan Bulanan dan Amanat Tahun Baru daripada Naib Canselor UiTM di Dewan Besar UiTMPP. Dari jam 8.00 pagi hingga 12.00 tengahari. Bila nak dengar amanat, kena video conference so semua cawangan UiTM dapat mendengar amanat serentak.

Sebenarnya rasa kagum juga dengan Naib Canselor kami ni, Yg Bhg Dato' Prof Ir Dr Sahol Hamid Abu Bakar ni. Dia bagi speech tadi dengan penuh keyakinan, tak ada tengok skrip pun. Kira apa yang dia ucap keluar sebiji-sebiji. Kalau tak berwibawa, masakan dipilih jadi Naib Canselor kan?

Bila dah jadi staf UiTM ni, secara automatik rasa taat dan setia kepada UiTM akan menjelma tanpa diundang. Tempat mencari rezeki. Semoga UiTM sentiasa maju memartabatkan anak bangsa.

Tak sia-sia saya keras di dalam dewan tadi. Ada juga info yang masuk walaupun tersengguk-senguk di tengah acara. Ni semua penangan breakfast nasi lemak teh O' yang disediakan oleh pihak penganjur. Hehehe...

Sekian.



8 comments:

  1. Replies
    1. Beku pun ada juga sebab aircondnya sejuk ya amat!

      Delete
  2. Uitm mmg bagus dari segi pengurusannya.. dulu selalu gak lepak Uitm Shah Alam, zaman dating la..hehe.

    ReplyDelete
  3. aa'ah kn kak, tetiba aircond harini sejuk melampau...hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xnampak pun tadi...hehehe...kalau tak, boleh say hi

      Delete
  4. dh canggih kan pakai video conference jakk.,ahHHks

    ReplyDelete
  5. Prof Ir Sahol Hamid ni mmg power...saya byk kali berselisih dgn dia masa saya kerja dgn UiTM Shah Alam dulu...masa tu dia belum jadi Naib Canselor lagi

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...