It's You!

Friday, February 8, 2013

Beriani Gam dan Otak-otak

Salam

Kami singgah Putrajaya pagi Jumaat tu sebab Mr Hubby tak tahan mengantuk. Kalau dulu, dia boleh awa kereta straight dari Penang ke Johor tanpa singgah RnR untuk tidur. Berhenti untuk minum n pi toilet je. Tapi sekarang mesti kena berenti tidur sebab xtahan. Dah berusia ni memang maam tu kot.

Sampai Batu Pahat jam 12 lebih tengahari terus singgah benteng beli nasi beriani bungkus makan kat umah. Time tu hujan renyai pulak. Bila beli beriani...mesti beli otak2 sekali. Ok..dh hilang rasa nak makan nasi beriani dan otak2.

Nanti kita citer pasal kenduri pulak ya...




4 comments:

  1. Wahhh...mesti sedap kan beriani gam batu pahat!

    ReplyDelete
  2. PERGHHH...MAKANAN LAGI..LAPAR TIBA2

    ReplyDelete
  3. Ala.aaaa mn nk dpt beriani gam dan otak otak??? Terlioq sudahhh

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...