It's You!

Monday, February 4, 2013

Sendiri Berdikari

Salam

Hari ni hero-hero tidur rumah MIL sebab esok saya kerja petang. Kalau tidur rumah mil esok senang diorang ke sekolah. Sekolah cuma belakang rumah mil je. Tak sampai 5 minit dah sampai sekolah.

Kami hantar mereka ke sekolah sekarang sebab dekat dengan tempat kerja semua orang iaitu saya, hubby dan mil. Bila dekat, mudahlah saya ke sekolah kalau ada apa-apa berlaku.

Balik tadi siap singgah ke supermarket dekat dengan rumah untuk beli keperluan si kembar yabg makin menyusut. Bila Mr Hubby tiada di rumah, terpaksa la saya selesaikan semua benda sendiri. Saya ni kira manja le jugak...haha..kalau dia ada di rumah, semua benda nak suruh dia buat. Bila sekali sekala ditinggal, baru terhegeh-hegeh nak beli itu ini. Saya jarang keluar rumah tanpa Mr Hubby. ..mesti nak kua bersama kalau tak...duduk je la kat rumah.

Eh...eh..merapu pulak saya. Sebenarnya just nak bertahu...project x saya dah siap. Lepas ni nak siapkan project y pulak. Sekarang bila si kembar dah makin besar, bolehlah aktif berkraftangan.

Esok saya kerja petang. Awal pagi boleh buat kraf sejam..kemas bilik tidur...tukar cadar bersih dan sapu-mop lantai. Harap-harap si kembar berdua tu tidur sampai pukul 9 - 10pg esok!



13 comments:

  1. memang jual online ya hasil kerastangan ni? hihihih...

    kalau masuk kerjanya petang, habis pukul berapa ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya jual online ^_^
      Kalau masuk petang balik jam 10 malam

      Delete
  2. comel nya kraf yg akak buat tu.... cute sgt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terim kasih izan...ada masa sikit n rasa seronok berkraf..tu yg buat tu...

      Delete
  3. comel..comel..tangan lembut ni ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah ada sedikit bakat di situ ^_^

      Delete
  4. WAH,CANTIKNYA..TERASA NAK ORDER LA..

    ReplyDelete
  5. waa..comey2...buleh wat online biz ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pun bisness online ^_^ tapi kecil-kecilan ikut kelapangan masa hehe

      Delete
  6. eh,cantiknya..sukaaa...sukaaa..

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...