It's You!

Wednesday, February 13, 2013

Hutang Gambar Pengantin

Salam

Balik dari Johor dah...sampai awal pagi tadi jam 2 pagi. Jalan jam kat area Seremban je...lepas tol Sungai Besi jalan dah ok. Nasib baik ada co pilot...adik ipar yang belajar kat UTHM tu dah habis belajar so balik sekali. Lepas ni kena beli kereta lebih luas sebab ada 4 orang budak yang tidur dalam kereta macam tidur kat rumah. Adoila...

Nah..nak tempek gambar waktu kenduri di Ayer Hitam minggu lepas. Meriah dan seronok sebab jumpa saudara mara. Layan je la ye....

11 comments:

  1. mak aihhh..banyak betul pilihan air kenduri,selalunya kenduri yg saya pegi ada sejenis air saja, air sirappp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula kan..biasa satu jenis je...ni sebab mk pengantin tauke air, tu yg jadi byk tu

      Delete
  2. perhhh..kalerful betul air tu.. byk pilihan..
    hai yana yani..nape sorang senyum sorang muka masam tu..hehe cute nya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sampai umah kenduri time diorg tdo...tu yg masam tu

      Delete
  3. Wahhhh ni mmg meriah ni umah kenduri mcm ni.

    ReplyDelete
  4. air tu dah macam jualan kat pasar malam aja...
    silap2 ada yg angkut masuk botol..

    p/s kak masih bertapa di johor

    ReplyDelete
  5. Ada burger bakar kat kenduri? happening! =)

    ReplyDelete
  6. wahh..meriah nya..yg ada 14 jenis air tu kan..nampak sedap2 semua..
    siap ada burger bakar yg famous tu kan...:)

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...