It's You!

Wednesday, February 13, 2013

Putu Bambu SpecialJuriah

Salam

Kalau pergi ke Ayer Hitam, jangan lupa singgah di pekan ayer hitam...lepas trafik light menuju ke tol, ada gerai jual Putu Bambu yang sedap. Nak beli kena beratur panjang ye tapi berbaloi beratur. Cubalah!

12 comments:

  1. dul2 suka mkn puutu nie...sedap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kat Fiji xdela kan....huhu...jangan mengidam udah la ummu...

      Delete
  2. Replies
    1. Sedap Yui...tapi xble makan banyak..ehehe inti gulanya manis

      Delete
  3. alah... since balik Sabah dah tak pernah makan putu bambu.. masa duk Sg Petani dulu rajin lah makan..hehe.. ntah lah kt Sabah ni takde org reti jual kot...:(

    ReplyDelete
  4. baiklah! saya nak balik JB bulan depan..kena singgah ayer hitam..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Transit jap je Doc..dekat ngan tol...dah beli ble terus ke JB heehe

      Delete
  5. Aloooo ingt bg resepi kikiki. Sini mn nk carik? Sabar... sabar...

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...