It's You!

Friday, February 8, 2013

Goodbye Penang, I'm Here JOhor!

Salam,

Ini entry auto publish. Ketika ianya disiarkan, insya Allah saya sudah selamat sampai di Parit Raja, Batu Pahat, Johor. Cuti tak panjang, lagipun balik untuk meneman mak ke rumah kenduri anak sepupu saya di Air  Hitam. Insya Allah jika ada kelapangan, boleh la saya bawa kawan-kawan blogger berjalan secara maya ke pekan Air Hitam. Dah lama saya tak balik Johor.

Yang pastinya, ini kali kedua bagi Yani dan Yana balik kampung. Sebelum ni masih baby, so tak tau lagi nak berjalan sana-sini. Sekarang dah besar, saya rasa mesti diorang teruja kejar ayam itik dan kucing. Oklah...sampai di sini dahulu buat waktu ini. Kalau ada rezeki, saya bersiaran dari kampung ya.

Gambar recycle ...bye..kami nak balik kampung tau...  ^_^

Oh ya..selamat bercuti panjang! Kita jumpa hari Khamis depan ya!

4 comments:

  1. AMBOI,CANTIKNYA TUDUNG..DHLAH PIPI TEMBAM..GERAMMMM..

    SELAMAT BERCUTI ^_^

    ReplyDelete
  2. Yani & Yana auntie pun nak ke Muar dan Batu Pahat. Mestilah lalu Air Hitam mana tahu kita jumpa di sana. Auntie balik hari Ahad. Heee... kalaulah dapat jumpa Yani & Yana auntie nak gomol awak-awak tu tau:)

    Selamat bercuti nieda..

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...