It's You!

Sunday, February 3, 2013

My Precious

Salam

Bila hari cuti, duduk kat rumah je la jawbnya. Tak terlayan dengan karenah empat orang budak ni. Setiap sorang lain-lain perangainya. Sorang diam, tiga orang riuh...macam tu la selalu.

Yani dan Yana kalau abang-abang tak ada di rumah, diorang boleh main atau tengok tv dengan aman damai. Rileks aja tapi bila abang-abang diorang ada, keadaan jadi tak terkawal. Sebab apa...sebab diorang suka menyakat satu sama lain. Waktu tu memang riuh..kalau tak sabar, boleh bertukar jadi monster. Saya boleh jadi monster kalau ada orang lain marah-marah diorang. Jadi tension pulak. Kalau mak @ mil marah-marah diorang, saya mesti rasa nak tambah marah. Untuk mengelakkan saya tambah marah, saya buat-buat tak dengar je.

Sesungguhnya menjaga empat orang anak yang sedang membesar ni memerlukan kesabaran yang tinggi.




13 comments:

  1. YG BUI BARU 2 PUN DH MACAM APA,APATAH LG 4..BERTABAHLAH YER..HIKSSS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tambah volume suara la kalau ramai..hehehe

      Delete
  2. mak nk kena tambah 7 8 lapan adik2 lagikks tuuu., ehKKkee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aduh wak...kalau tambah lagi 8, pengsan saya wak!

      Delete
  3. Hihihih..susah tuh bila mak jadi monster..dpt byngkan susahnya ngan 4 ornag kecik..sorang pn dh pening kepala,..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena banyak sabar ummu..budak-budak memang macam tu..

      Delete
  4. bukan namanya abg kalo tak kasik adik nangis...hahaha

    kueh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...kalau adik bagi abang nangis camno plak?

      Delete
  5. Tu lah kan..sy pun selalu rasa nak jadi monster..haha..anak baru sorang klu dah 2 tiga tak tau apa nak jadi...hehe..
    betul2 teruji kesabaran bila membesar kan anak2 ni kan? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..tabik kepada semua pengasuh yang sabar dan penyayang di seluruh dunia..jaga anak orang lagi kena banyak sabar...

      Delete
  6. Replies
    1. ^_^
      Layan sampai dah tak terlayan hehe

      Delete
  7. permata hati msti dilyn sebaiknya kan..ihiih

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...