It's You!

Saturday, November 10, 2012

Marine Kolagen

Salam

Semalam dapat marine kolagen yang saya tempah dari kawan saya. Baca banyak testimoni dan rujukan yang mengatakan ianya amat baik untuk kesihatan.

Dah cuci dan rebus pagi tadi. Dapat banyak juga. Nanti saya akan tulis entry tentang kebaikannya. Malam ni nak start ambil. Manalah tau serasi dengan kami.

Selamat bercuti. Esok kan cuti lagi. Hehe...

Nota kaki: Dah siap cuci sarung kusyen dan selimut pagi tdi tapi selimut xsempat kering hujan dah turun pulak. Huhu..


6 comments:

  1. masa balik kampung ada orang jual kat saya yang pure dgn g dh masak. yg dh masak tu cuma RM5 je sebekas. tapi sbb tak termasuk senarai tak beli la. aisey... rugi pulak rasa tak beli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun baru nak cuba hehe...kalau berkesan, boleh sambung makan. ^_^

      Delete
  2. leh bagi review nanti pasal kolagen ni....
    kot2 i pun nak beli :)

    ReplyDelete
  3. berapa harga tu?mesti mahal kan...rupe mcm menarik rasa sedap x?hehe..nanti review ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 100gm RM20 xmasuk pos tapi boleh dapat banyak so saya rasa berbaloi la..nanti saya buat review bila dah makan seminggu dua hehe

      Delete
  4. berapa harga tu?mesti mahal kan...rupe mcm menarik rasa sedap x?hehe..nanti review ye..

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...