It's You!

Tuesday, November 6, 2012

Verangan Ko Jah V.3

Salam,

Petang ni korang buat apa ek? Nampak gayanya kat sini hari ni tak start hujan lagi. Matahari masih ada memancarkan cahayanya. Harap2 cuaca elok sampai ke petang. Bukan apa, senang nak balik. Jalan taklah jam sangat. Ni kalau hujan, mesti jalan jam...kan kan?

Nak share beberapa gambar berkaitan BUKU dan RUANG. Hehehe..masuk blog saya, tak sah kalau takde entry tentang buku...ye tak? Yang ni sekadar untuk tatapan semua. Kalau saya ada rumah besar, saya nak juga buat macam ni. Satu tempat yang rahsia untuk saya bersendirian..hehehe...

Cekidaut!








Bestkan ada bilik rahsia di balik rak buku macam ni? Rasanya kalau time badmood je saya akan masuk dalam bilik ni dan baca buku-buku yang saya suka sampai saya sejuk. Tapi dalam bilik tu mesti ada ini...

Tempat landing yang selesa

Dan..mesti ada yang ni juga

Wallpaper pemandangan hijau yang boleh tukar tukar ... hehehehe...mana nak cari jah oiii...

Nota kaki : Amboi...kalau suruh berangan...tak berhengat...  hihihi



8 comments:

  1. tak per la.. verangan la selagi tak lupa daratan.. ngehx3... :P
    puchong dah abis hujan.. tadi lebat serta guruh berdentum2.. skrg renyai2 sikit2 je.. harap2 balik ni tak hujan.. kalau tak jem teruk.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat sini kul 6.30ptg td baru start renyai tp x lebat la

      Delete
  2. kniedaz,

    berangan kan free apa,bukan kena bayar pun,kak jana pun suka berangan juga,berangan dapat bilik macam Carrie Bradshaw dalam cerita sex and the city,sila tanya Pakcik Google kalau nak gambarkan ha ha ha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..berangan dulu kan kak...mana tau ada yg melekat

      Delete
  3. same la , kite pun suke berangan mcm nie , takpe ade rezeki jadi kenyataaan , hehhehe

    ReplyDelete
  4. verangan itu free and satu terapi minda yg elok hahahahaha....
    tapi memang syiok lah 'cadangan' u nie...
    i pun mulalah nak verangan nie :D

    ReplyDelete
  5. rumah besar boleh la ada ruang rahsia ni. tapi nnt ada lubang rahsia ada pulak makhluk rahsia kat situ jugak. adehhh...

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...