It's You!

Monday, November 5, 2012

Monday..Monday

Salam,

Awalnya saya hari ni ya...hehehe..sampai ofis jam 7.15 pagi tadi. Keluar rumah jam 6.30 pagi..hantar Danial dan Danish ke sekolah dulu baru gi ofis. Sorang pun takde lagi so pagi2 ni boleh menjahit sikit. Ada tempahan dari customer, alhamdulillah.

Oh..oh..buat adik-adik di luar sana yang nak menduduki peperiksaan SPM dan STPM, saya ucapkan selamat menjawab soalan dengan tenang. Yang penting, baca soalan betul-betul baru jawab. Lepas tu semak lagi dan lagi. Itu cara saya dulu-dulu. Yang penting jangan gopoh...takut menyesal nanti.


Buat kawan-kawan yang bekerja hari ni seperti saya, selamat menjalankan tugas. Biasalah hari Isnin selalu rasa mood bercuti lagi tapi kerja tetap kerja. Alhamdulillah saya bersemangat pagi ni. Hehehe... Jangan lupa breakfast dulu. 




Hari ni saya bawa lebihan moi (bubur nasi) semalam. Danish yang nak sangat makan moi semalam so masak untuk dia. Lebih banyak masuk dalam peti ais. Pagi tadi panaskan balik je. Kami makan moi dengan sambal lada hiris buh kicap je ngan ikan bilis goreng. Favourite saya dan Danish.

Jemput makan semua. ^_^


6 comments:

  1. wak pon sukak bubur kicap ikan bilis tuuu.., salam senin jugakk

    ReplyDelete
  2. morning kak! wahhh... pagi2 dah sampai ofis mesti semangat lebih kan.

    sedapnya moi. dah lama tak buat kat umah ni. kalau buat mmg izan ngan anak2 je yg makan. hubby kurang sikit...ada bilis grg mmg layan!

    ReplyDelete
  3. morning minday , bubur too terliur . :D

    ReplyDelete
  4. salam isnin :)

    awal nya sampai opis :)

    ReplyDelete
  5. Wak Gelas - Sedapkan makan bubur ngan sambal kicap ikan bilis tu hehe

    Izan - Samalah dengan hubby akak..dia tak gemar makan moi..kami anak beranak je yang hantu moi

    Nur farahiza - Sedap..yum yum

    Daddy Ziyyad - Hari2 memang sampai awal...paling awal kol 7 pagi saya dah sampai...kalau lebih jam 7.40 tu saya kira saya dah lewat sangat dah..hehehe

    ReplyDelete
  6. bubur mkn time panas2 waktu hari hujan mmg sedap.

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...