It's You!

Thursday, November 1, 2012

Miaw..miaw..miaw

Salam,

Nak share jugak..tak kira..tak kira...
Semalam saya dah terima buku yang saya nanti-nantikan ini
Saya dah lama mengikuti blogger ni..
Kalau tak silap saya dari 2010
Dulu, dia hanya menconteng di dalam blog
Tapi kini, dia dah semakin maju
Banyak dah buku-bukunya diterbitkan
Dan mendapat sambutan hangat
Saya pulak terlambat
Edisi yang awal saya tak beli lagi pun
Asyik sokong dalam hati je
Kali ni sokong dengan membeli

Hasilnya....tadaaaaa!



Buku Kucing the Cat hasil contengan Mr. Fadhli Hamdan a.k.a ContengConteng
Isinya?
Hehehehe...santai..funny...menggamit memori
Sebabnya
Kucing-kucing kita pun (yang ada bela kucing) suka buat benda-benda yang dilakarkan dalam buku ni

Sapa-sapa yang nak beli untuk diri sendiri atau untuk hadiah kat kawan-kawan atau orang tersayang, silalah lawat blog Contengconteng
Kalau beli banyak ble dapat buku nota contengconteng kalau tak silap saya

Jom kawan-kawan!
Kita support kawan kita
(✿◠‿◠)

Nota kaki : Punyalah sayang nak selak baca..kehkeh..kucing tu memang domok sungguh dan cumel...lepas ni nak beli siri lain plak..nak cukupkan koleksi

10 comments:

  1. kucing the cat...
    hari ni story saya pun ada selit2 citer kucing.. ehehehhe

    ReplyDelete
  2. cantik tgk buku tu, cute je.. dulu penah gak bela kucing just suka suka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya tak bela kucing tapi suka kucing
      dulu masa kecik-kecik adala bela
      skang ni anak2 alergik ngan bulu kucing

      Delete
  3. wahhh..bagus tu..usaha sesama blogger ni, yg mana baik, kita patut sokong...

    ReplyDelete
  4. dah dapat dah?.. power power.. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah dapat dah ^_^
      Japgi rehat nak sambung baca

      Delete
  5. Wah, terima kasih!

    Saya hargai sokongan yang diberi. InsyaAllah, apa yang kurang saya akan perbaiki lagi. :)

    Saya mohon share beberapa gambar daripa entri blog ini ke dalam blog saya ya.

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...