It's You!

Thursday, November 29, 2012

Majlis, Bola, Inai

Salam,

Pagi ni ada Majlis Pelancaran Kad Skuad Pengguna Kementerian Dalam Negeri Koperasi dan Kepenggunaan yang berlangsung di Hotel Ixora di Jalan Baru. Sebagai AJK Kelab Kakitangan UiTM, saya dan beberapa orang lagi teman akan menghadiri majlis tersebut. Minggu ni juga adalah minggu kemasukan pelajar baru tapi pengambilan hujung tahun ni tak ramai dalam 200++. Hari ni pelajar baru akan diberi taklimat tentang library. Nampaknya saya tak dapat ikut serta sebab saya akan ke Hotel Ixora sebentar lagi.

Adik ipar dan family sudah pun berangkat pulang ke Putrajaya semalam. Rumah jadi kurang riuh. Riuh tu riuh juga dengan suara anak-anak tapi dah kurang la meriahnya. Malam tadi pakat tengok bola antara Malaysia vs Laos. Bila gol penyamaan disumbatkan saya pun terus masuk bilik..konon nak tidur tapi sebenarnya dok baca novel sambil curi2 tengok bola kot celah pintu bilik. Tahniah Harimau Malaya sebab berjaya mengalahkan Laos dengan 4 - 1. Harap-harap jumpa Indonesia hujung minggu ni bolehlah menyamai atau lebih bagus rentaknya.

Saya tinggalkan kawan2 pagi ni dengan gambar si cilik saya, Yana. Tengok tu...kakinya berinai. Bila semua tok-tok dia berinai dengan inai dari Mekah, dia pun usaha dok keras tadah kaki. Comel pulak tengok kaki dia berinai. Hehehe...

Sambil makan agar-agar milo


6 comments:

  1. aktif ko kak skrg...hahaha

    kueh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha....xmo aktif sebenarnya tapi org dah bg jawatan...kena la jalankan tugas tak seberapa ni...hehehe

      Delete
  2. kaki budak kecik memang sangatler best.. rasa nak gigit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan...comel je kaki..suka gak gigit kaki dia hahahaha

      Delete
  3. inai baik utk cantikkan kuku..ok la tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama dia pun nak pakai la...hahaha...tapi akak tak suka plak berinai

      Delete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...